sobota 7. června 2008

Surbiton - patek

Je patek (no, vlastne sobota, kdyz tohle pisu) a moje surbitonska mise je u konce. I posledni den probiha jako ty predchazejici, akorat se rano musim odstehovat z hotelu. Nastesti se mi podarilo premluvit pani v tournament officu a moji tasku jsem si tam mohl schovat. Tahat ji sebou po tribunach by se mi vubec nechtelo.
Order v patek nabidl vsechna ctvrtfinalova utkani a po pauze na odpocinek i obe semifinale. Takze jsem se tesil, co techto sest zapasu prinese. Bohuzel dneska se dva zapasy hraly na hlavnich kurtech A a B, druha dve ctvrtfinale na kurtech 6 a 7, takze nebylo mozne sledovat vsechna utkani najednou. Jako hlavni utkani jsem bral Wickmayer-Tanasugarn, ktere pro me bylo asi vrcholem turnaje. Bohuzel jiz od pocatku Thajka nebyla ve sve kuzi a absolutne nemohla vzdorovat razantni hre Belgicanky. Po prvnim setu jsem odesel se podivat na ty mensi kurty. Za chvili prisel pan Wickmayer s tim, ze Yanina vyhrala a dival se na zapas Erakovic-Adamczak, ktere rozhodovalo o jeji souperce v semifinale. Celkem jsem si byl jisty, ze to Belgicanka vyhraje cele. Ale ve zminenem semifinale selhala, chybovala, rozcilovala se a Erakovic stacilo hrat udrzbu na to, aby vyhrala. Ve druhem semifinale byla i pres snahu Spears Keothavong lepsi a v nekterych momentech i stastnejsi. Finale si ale zaslouzila.
Po druhem semifinale byl akorat cas vyzvednout tasku, nafasovat (teda za 10 liber) slibene tricko s logem turnaje a makat na vlak, resp. metro smerem Heathrow. Dorazil jsem vcas, takze jsem si tam trochu odpocinul. Letadlo nastesti letelo na cas a v Praze jsme byli tesne pred pulnoci. Auto na me taky v poradku cekalo, takze zbyvala jeste dvouhodinova cesta domu. Slava, konecne moje postel.
Tyden se vydaril, jsem spokojeny. Snad se nadchazejici turnaj (Bad Gastein) kam chci jet, vydari minimalne tak. A doufam, ze jste si aspon trosku me povidani uzili.

Žádné komentáře: