sobota 7. března 2009

Snooker

Ufff, uz je to moc dlouho, co jsem neco napsal na svuj blog, ze jsem skoro zapomnel heslo :-). Vcera jsem si splnil trosku jeden sen a videl na vlastni oci snooker match (ted uz si jen zahrat skutecny texas hold'em, haha). A jako bonus k tomu i jednoho meho oblibeneho hrace, Marka Selbyho (bohuzel Neila Robertsona jsem loni prosvihnul). Jako trubka jsem ale nemel fotak, cili jsem musel vyuzit pouze svuj telefon. No, celkem to ujde... Akce se podle me povedla, skoda, ze ale neprislo vic lidi. Oba pojali celou show skutecne exhibicne a publikum se velmi dobre bavilo. Par framu ale zahrali skoro soutezne, radost pohledet. Trosku jsem nevedel, co ale od nich ocekavat. O Selbym se vi, ze je bavic, prezdivka Sasek uz o leccems vypovida. Ale moc mile me prekvapil Peter Ebdon. Cekal jsem trosku suchara, ale kdeze. Uz na tiskovce, ktere jsem se zucastnil (diky Juro) bylo videt, ze to je sympatak. Navic ma super anglictinu, ktere se da uplne v pohode rozumet. Chytit naopak odpovedi Marka byla trosku potiz, celkem kulomet :-) .
Zapas nakonec Peter vyhral 6-3, coz bylo asi to posledni, o co vcera slo. Show to byla velmi dobra a kazdy se skvele bavil.

Žádné komentáře: